Obchodní podmínky huzaro.cz
Internetový obchod www.huzaro.cz
1. Obchod je k dispozici na internetové adrese www.huzaro.cz (dále jen: internetový obchod) provozuje společnost Meester Group Sp. z o. o. se sídlem v Poznaň, ul. Wagrowska 2, 61-369, NIP 7822769523, REGON 368932069; Společnost má vlastní kapitál ve výši 1 000 000 PLN, e-mailová adresa shop@huzaro.com telefonní číslo: (+48) 61 635 05 40 (poplatek za hovor standardní – dle ceníku příslušného provozovatele.
2. Internetový obchod prodává kancelářské židle, křesla pro hráči a prvky interiérového designu. Pojmy používané v pravidlech znamenají: PRAVIDLA – tato pravidla upravující podmínky používání internetový obchod jako součást poskytování služeb elektronicky a všeobecné obchodní podmínky prodeje mezi zákazníkem a prodávajícím provozování internetového obchodu. ONLINE OBCHOD – Internetový obchod Poskytovatel služeb je k dispozici na webové adrese www.huzaro.cz ZÁKAZNÍK – Příjemce služby, který má v úmyslu uzavřít nebo uzavřel kupní smlouvu s Prodávající. SPOTŘEBITEL – v souladu s článkem 221 zákona ze dne 23. dubna 1964 občanského zákoníku, fyzická osoba činící právní úkon nesouvisející s přímo související s její obchodní nebo profesní činností. ÚČET – určený individuální jméno (přihlašovací jméno) a heslo poskytnuté uživatelem služby zdroje v IT systému poskytovatele služeb, ve kterých jsou shromažďována data Údaje o zákaznících, včetně informací o zadaných Objednávkách. FORMULÁŘ REGISTRACE – formulář dostupný v internetovém obchodě, který umožňuje vytvoření účtu, který je zároveň objednávkovým formulářem. FORMULÁŘ OBJEDNÁVKY – formulář dostupný v internetovém obchodě, který umožňuje zadáním Objednávky. ZBOŽÍ – položka prezentovaná v Internetovém obchodě movitý majetek, který je předmětem kupní smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím. PRODÁVAJÍCÍ – Meester Group Sp. z o. o. se sídlem v Poznani, ul. Wagrowska 2, 61-369, NIP 7822769523, REGON 368932069; Společnost má základní kapitál v ve výši 1 000 000 PLN e-mailová adresa shop@huzaro.com číslo telefon: (+48) 61 635 05 40 (standardní poplatek za hovor – dle ceník příslušného provozovatele. PŘÍJEMCE SLUŽBY – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, která využívá službu poskytovanou elektronicky Poskytovatelem služeb. POSKYTOVATEL SLUŽEB – Meester Group Sp. z o. o. se sídlem v Poznani, ul. Wagrowska 2, 61-369, NIP 7822769523, REGON 368932069; Společnost má základní kapitál v ve výši 1 000 000 PLN e-mailová adresa shop@huzaro.com číslo telefon: (+48) 61 635 05 40 (standardní poplatek za hovor – dle ceník příslušného provozovatele. OBJEDNÁVKA – Prohlášení zákazníka o vůli která představuje nabídku k uzavření kupní smlouvy na Zboží s Prodávajícím, zejména specifikující druh a množství Zboží, které si Zákazník může objednat po přijetí těchto předpisů.
Obsah:
- Podmínky poskytování služeb elektronickými prostředky.
- Technické požadavky nezbytné pro spolupráci se systémem ICT používané Poskytovatelem služeb,
- Podmínky pro uzavírání smluv o poskytování služeb elektronickými prostředky.
- Technologické metody a prostředky pro opravu a detekci chyb v zadané údaje.
- Stížnosti týkající se poskytování služeb elektronicky.
- Podmínky pro ukončení smlouvy o poskytování elektronických služeb spočívající ve vedení účtu v internetovém obchodě.
- Podmínky uzavření kupní smlouvy.
- Způsoby doručení.
- Platební metody.
- Právo odstoupit od smlouvy.
- Postup při reklamaci.
- Osobní údaje.
- Závěrečná ustanovení.
- Copyright.
Tato pravidla stanoví pravidla pro používání internetového obchodu. působící na elektronické adrese www.huzaro.cz.
Poskytovatel služeb poskytuje služby prostřednictvím internetového obchodu prostřednictvím: elektronický sestávající z:
- vedení účtu v internetovém obchodě,
- umožnění zadání objednávky v internetovém obchodě prostřednictvím vyplněním objednávkového formuláře a zakoupením zboží na základě uzavřená kupní smlouva;
I. Podmínky poskytování služeb elektronicky
- Poskytování služeb elektronicky Poskytovatelem služeb je bezplatné.
- Smlouva o poskytování služeb elektronickými prostředky spočívající v provádění Účet v Internetovém obchodě je uzavřen na dobu neurčitou.
- Smlouva o poskytování služeb elektronickými prostředky spočívající v podání Objednávky v internetovém obchodě pomocí objednávkového formuláře jsou má jednorázovou povahu a zaniká okamžikem zadání Objednávky.
II. Technické požadavky nezbytné pro práci se systémem IKT používané poskytovatelem služeb
- Počítač nebo jiné zařízení s přístupem k internetu.
- Používání internetového obchodu je možné za předpokladu splnění následujících podmínek: prostřednictvím IT systému používaného Příjemcem služby následující minimální technické požadavky: a) Prohlížeč internetová aplikace, která umožňuje zobrazovat dokumenty na obrazovce počítače hypertext (HTML) propojený na internetu síťovou službou WWW. b) Internet Explorer verze 6.0 nebo novější s povolenou podporou Java applety, nebo c) Mozilla Firefox verze 2.0 nebo novější s povolenou Javou Podpora Java appletů, nebo d) Opera verze 9.0 nebo novější s povolenými Java applety podpora pro Java applety nebo e) Google Chrome verze 2.0 nebo novější s povolené Java applety nebo f) Apple Safari verze 3.0 nebo novější s povolenými Java applety, g) minimální rozlišení obrazovky 1024 × 768 pixelů.
III. Podmínky pro uzavírání smluv o poskytování služeb elektronickými prostředky
A. Smlouva o poskytování služeb elektronickými prostředky spočívající v provádění Účty internetového obchodu.
- Účel uzavření smlouvy o poskytování služeb elektronickými prostředky spočívající v Udržování účtu v internetovém obchodě je zadávání objednávky pomocí pomocí objednávkového formuláře, který je zároveň formulářem Registrace. Chcete-li to provést, jednoduše „klikněte“ na Produkt vybraný Zákazníkem. Pokud chce Zákazník pokračovat v objednávce, měl by kliknout na příslušné políčko. „Zobrazit košík a zadat objednávku.“ Po dokončení výše uvedených kroků Zákazník bude přesměrován na stránku s uvedením hodnoty nákupu. Dále je třeba vybrat způsob platby a doručení uvedený v bod X předpisů. Poté klikněte na tlačítko „Pokračovat k odeslání“ objednávky“ Částka k úhradě bude také aktualizována, přidáním poplatku za vybrané způsoby platby a doručení. Dále vyplňte zobrazený objednávkový formulář.
- Pak musíte zadat svou e-mailovou adresu a kliknout na ikonu "Chci si vytvořit účet při nákupu."
- Objednávkový formulář musí být vyplněn s následujícími údaji: jméno a příjmení, adresa (ulice a číslo popisné domu/bytu, PSČ), e-mail.
- Neposkytnutí údajů uvedených v bodě 3 ze strany Uživatele služby bude mít za následek odmítnutí poskytovat službu elektronicky.
- Dále musíte přijmout Obchodní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů. Obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů je nutné potvrdit „kliknutím“ zaškrtávací políčko. Souhlas s těmito předpisy a zásadami ochrany osobních údajů je podmínkou pro uzavření smlouvy o poskytování služeb elektronickými prostředky a poskytování služeb pro prodej Zboží Prodávajícím. Povinné je také je souhlasem klienta se zpracováním jeho osobních údajů za účelem zřízení a používání účtu v internetovém obchodě „huzaro.cz“ a pro další účely zpracování údajů uvedené v tomto dokumentu.
- Poté klikněte na políčko „Objednat a zaplatit“. Zákazník je informován o přijetí příkazu k provedení v době jím určené e-mailovou adresu, v tomto okamžiku bude jeho účet vytvořen. V tomto okamžiku představuje uzavření smlouvy o poskytování služeb elektronickými prostředky spočívající ve vedení účtu v internetovém obchodě. Kromě toho, Přihlašovací údaje budou zaslány na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem. s individuálním heslem, které si zákazník musí změnit na své vlastní heslo první přihlášení.
- Vytvoření a používání účtu je volitelné, dobrovolné a bezplatné.
- Vytvoření zákaznického účtu urychluje proces objednávání Uživatel a umožňuje Zákazníkovi používat další funkce internetový obchod „huzaro.cz“, jako například: – objednávky – umožnění Zákazníkovi zobrazit historii zadaných objednávek a kontrola stavu jejich implementace, – body – umožňuje Klientovi zkontrolujte počet nasbíraných bodů. Podmínky propagačního prodeje a pravidla pro výměnu cen jsou uvedena v samostatných předpisech, – změna údajů – umožnění Klientovi přístupu k poskytnutým osobním údajům a jeho změna nebo smazání, – změna hesla – umožňuje Zákazníkovi změnit heslo k účtu. – Odhlásit se – umožňuje zákazníkovi se rychle odhlásit z účtu
- Pro přihlášení do svého zákaznického účtu klikněte na ikonu „člověk“ nachází se v pravém horním rohu stránky internetového obchodu „huzaro.cz“ a zadejte e-mailovou adresu uvedenou v přihlašovacím formuláři registraci a vaše individuální heslo pro přístup k účtu a klikněte Ikona „Přihlásit se“.
- Údaje o zákaznickém účtu jsou k dispozici kliknutím na ikonu „člověk“. nachází se v pravém horním rohu strany 7. Abyste mohli Pro úpravu zákaznického účtu (poskytnutých osobních údajů) musíte: a) se přihlásit přihlásit se k Zákaznickému účtu, b) vstoupit do Účtu kliknutím na tlačítko „lidský“ nachází se v pravém horním rohu stránky. c) vyberte kartu „Upravit“ profil“, d) provádět úpravy osobních údajů poskytnutých pomocí Tlačítko „Uložit změny“.
- Pokud si přejete smazat údaje, které byly poskytnuty během procesu odesílání, Registrace je povinná (vyžaduje se) – viz bod 3. brání plnění smlouvy s Uživatelem a Uživatel tak neučiní provedl změny v těchto datech - místo toho je nutné je smazat Zákaznický účet; totéž platí v případě odvolání souhlasů uvedených v bod 5
- Zákazník by si měl pečlivě uložit své přihlašovací údaje Uložte tak, aby k nim neměly přístup žádné neoprávněné osoby data.
- Pro Zákazníky, se kterými byla uzavřena smlouva o poskytování služeb elektronickými prostředky elektronicky, spočívající ve vedení účtu v internetovém obchodě Poskytovatel služeb může prodávat zboží v rámci různých kampaní prodej omezený časem i množstvím. Jak počet dostupných zboží a doba trvání jsou uvedeny individuálně pro každou kampaň. Zakoupením zboží nabízeného v rámci těchto kampaní Zákazník uzavírá kupní smlouva na vybrané zboží s povinností platby, ze které může odstoupit za podmínek stanovených v Předpisech.
- Účast na kampaních uvedených v bodě 9 je bezplatná a dobrovolná. Pravidla pro ukončení smlouvy o poskytování elektronických služeb spočívající ve vedení účtu v internetovém obchodě byly specifikovány v bodě V nařízení.
B. Smlouva o poskytování elektronických služeb spočívající v umožnění zadání objednávky v internetovém obchodě vyplněním Formulář objednávky.
- Zákazník si vybere produkt, o který má zájem, kliknutím na fotografii produktu. viditelné na webových stránkách internetového obchodu.
- Pokud chce Zákazník pokračovat v objednávce, měl by kliknout na příslušné políčko. „Přidat do košíku.“ Položky ve vašem košíku ještě nejsou objednané zboží a zákazník má možnost přidat do košíku další zboží, odstranění zboží, které se tam nachází, jakož i odstoupení od provádění nakupování.
- Poté klikněte na políčko „Pokračovat k objednávce“ a Zákazník je přesměrován na webové stránky internetového obchodu, kde existuje objednávkový formulář.
- Dále musíte zadat svou e-mailovou adresu a kliknout na ikonu „Nakupování bez vytvoření účtu“ nebo „Již mám účet a chci se přihlásit“ nebo „Chci si vytvořit účet při nákupu.“ Pokud kliknete na ikona „Chci si během nákupu vytvořit účet“, postup pro vytvoření účtu je popsáno v kapitole „Smlouva o poskytování služeb elektronickými prostředky“ spočívající ve vedení účtu v internetovém obchodě.“
- Objednávkový formulář musí být vyplněn s následujícími údaji: jméno a příjmení, adresa (ulice a číslo popisné domu/bytu, PSČ), e-mail.
- Neposkytnutí údajů uvedených v bodě 14 ze strany Uživatele služby má za následek odmítnutí poskytovat službu elektronicky.
- Dále musíte přijmout Obchodní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů. Obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů je nutné potvrdit „kliknutím“ zaškrtávací políčko. Souhlas s těmito Smluvními podmínkami a Zásadami ochrany osobních údajů je podmínkou pro uzavření kupní smlouvy a poskytování služeb ze strany Poskytovatel služeb. Souhlas se zasíláním obchodních informací je dobrovolné a není nutné k provedení objednávky v Obchodě.
- Poté klikněte na políčko „Objednat a zaplatit“. Zákazník je informován o přijetí příkazu k provedení v době jím určené e-mailová adresa, v tomto okamžiku je uzavřena smlouva o poskytování služby elektronické umožnění podání objednávky v Internetový obchod vyplněním objednávkového formuláře a Tím je mezi prodávajícím a zákazníkem uzavřena kupní smlouva.
- Pokud Poskytovatel služeb z tohoto důvodu není schopen službu poskytnout, že zboží není k dispozici, neprodleně o tom informuje Zákazníka, který bez stanovení dodatečné lhůty bude moci od smlouvy odstoupit. V případě uplatnění práva na odstoupení od smlouvy Poskytovatel služeb okamžité vrácení veškerých částek zaplacených Zákazníkem.
IV. Technologické metody a prostředky pro detekci a opravu chyb v zadané údaje
Během zadávání objednávky, dokud nekliknete na tlačítko „Objednávám a „Platím“, má Klient (Příjemce služby) možnost si ji sám upravit zadané údaje kliknutím na záložku „Košík“. Uživatel služby bude poté přesměrován na stránku, kde může smazat danou položku produktu, klikněte na tlačítko „Smazat“ a poté znovu vyberte produkt a přidejte ho do košíku.
Lze provést také ověření, odstranění chyby nebo opravu Objednávky zasláním e-mailu poskytovateli služeb (prodejci) na adresu e-mailem: shop@huzaro.com nebo telefonicky na čísle (+48) 61 635 05 40
Po odeslání objednávky bude na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce zaslán e-mail. potvrzení o přijetí objednávky spolu se shrnutím objednávky. V případě zjištění chyby nebo záměru opravit ji má Zákazník právo na změnu Objednávky budou zpracovány do 12 hodin od obdržení výše uvedeného potvrzení. Za tímto účelem by měl Zákazník zaslat e-mail na následující adresu: shop@huzaro.com příslušný pokyn ke změně nebo jej nahlaste telefonicky na čísle telefonní číslo (+48) 61 635 05 40. Po provedení oprav v Objednávce Poskytovatel služeb (Prodávající) zašle e-mail na uvedenou e-mailovou adresu potvrzující provádění změn v Objednávce.
Zaznamenání, zabezpečení a zpřístupnění obsahu uzavřené kupní smlouvy probíhá prostřednictvím: – odeslání obsahu na poskytnutou e-mailovou adresu Uživateli služby uzavřená smlouva (e-mailové zprávy s názvem „Objednávka přijata“ s uvedení jeho čísla – toto platí pro objednávky zadané prostřednictvím formuláře objednávky telefonicky nebo e-mailem na adrese shop@huzaro.com a také vytištěním a předáním Zákazníkovi spolu se Zbožím Specifikace objednávky a doklad o koupi. Obsah uzavřené smlouvy je dodatečně zaznamenáno a zabezpečeno v IT systému Poskytovatel služeb a zpřístupněny na každou žádost Uživatele služeb.
V. Podmínky pro ukončení smlouvy o poskytování elektronických služeb spočívající ve vedení účtu v internetovém obchodě
Smlouvu o poskytování služeb elektronickými prostředky lze vypovědět spočívající ve vedení účtu v internetovém obchodě, což je smlouva na dobu neurčitou a nepřetržité povahy. Příjemce služby může smlouvu vypovědět zasláním příslušného prohlášení na e-mailovou adresu Poskytovatel služeb: shop@huzaro.com nebo písemně na adresu Poskytovatele služeb (ul. Wagrowska 2, 61-249 Poznaň). Poskytovatel služeb může smlouvu vypovědět z důvodu poskytování služeb elektronickými prostředky po dobu neurčitou nepřetržité povahy v v případě, že Uživatel Služby poskytne obsah nelegální povahy z důvodu s okamžitou platností. Smlouva zaniká 7 dní od data podání. prohlášení vůle o jejím ukončení ze strany Uživatele Služby.
VI. Stížnosti týkající se poskytování služeb elektronickými prostředky
Nezapomeňte, že máte právo kdykoli odvolat svůj souhlas zpracování osobních údajů společností Meester Group Sp. z o. o. Můžete také požádat o přístup ke svým údajům – můžete je kdykoli smazat, oprava, omezení jejich zpracování, vyjádření námitky, přenos nebo podat stížnost u dozorového úřadu – Úřadu pro ochranu osobních údajů. Pro uplatnění výše uvedených práv, stačí poslat e-mail na adresu: kontakt@meestergroup.pl s uvedením, co měli bychom udělat.
VII. Podmínky pro uzavření kupní smlouvy
Oznámení, reklamy, ceníky a další informace o zboží uvedené na webových stránkách internetového obchodu, zejména jejich popisy, parametry technické a užitné údaje a ceny představují výzvu k uzavření smlouvy, ve smyslu článku 71 zákona ze dne 23. dubna 1964, občanského zákoníku. Ceny Ceny zboží zobrazené na webových stránkách internetového obchodu jsou uvedeny v polských zlotých. Polské a zahrnují DPH. Ceny nezahrnují náklady na dopravu, které jsou viditelné při zadávání objednávky a dodatečně potvrzeny v souhrn objednávky. Cena Zboží je zobrazena na webových stránkách Obchodu Online cena je závazná v okamžiku, kdy Zákazník zadá Objednávku. toto se nezmění bez ohledu na změny cen v internetovém obchodě, které se mohou objevit u jednotlivého zboží po zadání objednávky objednávky zákazníka. Objednávky lze zadávat prostřednictvím sítě Online prostřednictvím objednávkového formuláře a také e-mailem elektronicky: shop@huzaro.comPříjemci služeb, kteří mají v obchodě účet online máte možnost zadat objednávku pomocí záložky „Komu“ „košík“ bez nutnosti použití objednávkového formuláře. Objednávky Telefonické dotazy přijímáme od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Prodávající neprodleně potvrdí přijetí objednávky odeslané zákazníkem. Objednávky se potvrzují odesláním zprávy e-mail s jeho číslem, který obsahuje potvrzení všechny podstatné náležitosti objednávky (seznam zboží s uvedením jejich jména, ceny a údaje o zákazníkovi). Po převzetí zákazníkem e-mailová zpráva potvrzující přijetí objednávky je uzavřena kupní smlouva mezi zákazníkem a prodávajícím, která je platná do plnění každé strany, včetně ustanovení a pravidel ohledně odstoupení od smlouvy a odpovědnosti za vady (záruka). Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku nebo smlouvu uzavřenou mimo obchodní prostory podnik má právo od ní odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů. Po zadání objednávky může Prodávající požádat Kupujícího o vyplňte dotazník na webových stránkách nebo jej zašlete Kupujícímu e-mailem poskytnuté při zadávání objednávky, výzva k vyplnění průzkumu, za účelem přezkoumání názorů na transakci provedenou s Prodávajícím, z nichž Kupující jej může, ale nemusí, použít. Důležité: v případě zakoupení produktu na účtenka a nevyplnění pole „NIP“ při nákupu v obchodě online nebo během telefonického hovoru není možné vystavení prodejní faktury k pozdějšímu datu.
VIII. Způsoby doručení
Objednané zboží je doručováno kurýrem. Zákazník provádí výběr způsobu dopravy při objednávce. Možné náklady na dopravu jsou uvedené při zadávání objednávky. Závisí na vybrané způsob doručení zákazníkem. Doba vyřízení objednávky je čas čekací doba Zákazníka na odeslání Zboží, která zahrnuje i dobu dokončení Zboží a doba jeho dodání. Pokud si Zákazník zvolí platba na dobírku, doba zpracování objednávky se počítá od okamžik uzavření kupní smlouvy v souladu s podmínkami těchto předpisů dokud není Zboží dokončeno a odesláno. Pokud si Zákazník zvolí způsob platby bankovním převodem nebo elektronickými platbami - od okamžiku platba je připsána na bankovní účet nebo účet prodávajícího úhradu až do dokončení a odeslání zboží.
Dodací lhůta Zboží závisí na způsobu doručení zvoleném Zákazníkem. doručení: kurýrní balíky jsou doručovány v termínu uvedeném dopravce 3 pracovní dny. Pokud se strany nedohodly jinak, smlouva Prodej by měl být prodávajícím dokončen do třiceti dnů dnů poté, co Klient předloží prohlášení o vůli uzavřít smlouvu. Pokud Prodávající nemůže splnit závazek, protože zboží Výhoda není k dispozici okamžitě, ale nejpozději v den třicet dní od uzavření smlouvy informovat Klienta a vrátit celou částku částku peněz, kterou od něj obdržel. Upozornění! Po doručení zásilky místo určení Zákazník má právo zkontrolovat stav zásilky před jejím doručením vyzvednutí od dopravce. Pokud se před vydáním zásilky ukáže, že utrpělo ztrátu nebo poškození, je dopravce povinen neprodleně sepsat protokol o stavu zásilky a okolnostech poškození. Dopravce provádí tyto činnosti i na žádost příjemce zásilky. (Zákazník), pokud zjistí, že se zásilkou bylo manipulováno.
IX. Způsoby platby
Prodávající nabízí následující platební metody:
- dobírkou při převzetí zásilky,
- platba tradičním převodem na účet prodávajícího Banka: PEKAO 25 1240 6524 1111 0011 0114 2569
- Elektronické platby přes Przelewy24.pl
- Elektronické platby přes AutoPay
- Platební karty: Visa, Mastercard
- Platba BLIK a Google Pay
- PayPo - plaťte později
- Splátky u mBank mBank mRaty je splátkový úvěr, díky kterému můžete volně nakupujte naše produkty. Celý proces žádosti o splátkový kalendář probíhá v jednom okně prohlížeče. Nebudete přesměrováni na žádné další e-mailové zprávy nebo pobočka banky. Podání žádosti, přijetí rozhodnutí od banky a přijetí smlouvy probíhá v jednom proces vyřízení půjčky. Dále od vás požadujeme minimum formalit, protože vaše způsobilost se ověřuje na základě vašeho prohlášení o příjmech, které uvedete ve své žádosti o půjčku.
Subjekty poskytující online platební služby:
Subjekt poskytující online platební služby a provozovatel karty Poskytovatelem platebních služeb je PayPro SA, zúčtovací agent, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznaň, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedené Okresním soudem v Poznani - Nowe Miasto a Wilda v Poznani, VIII. Obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000347935, DIČ 7792369887, REGON 301345068 Společnost má vlastní kapitál ve výši 1 000 000 PLN.
Subjektem poskytujícím online platební služby je Blue Media SA a Przelewy24.pl
Poznámka: Reklamace vyplývající z neplnění nebo nesprávného plnění Zpracování platby by mělo být směrováno na příslušného agenta fakturace přímo na vaši e-mailovou adresu pomocí formuláře kontaktně nebo telefonicky - v souladu s předpisy pro poskytování služeb v v rámci elektronických plateb daného zúčtovacího agenta.
X. Právo odstoupit od smlouvy
Zákazník, který je zároveň spotřebitelem ve smyslu článku 22 a který uzavřel smlouvu na dálku, může od ní odstoupit bez udání důvodu podáním příslušné písemné prohlášení do 30 dnů. Lhůta pro odstoupení od Kupní smlouva zaniká 30 dní ode dne, kdy ji Zákazník uzavřel držení Zboží nebo v němž třetí strana jiná než dopravce a uvedená Zákazník nabyl Zboží. Pokud se však smlouva týká poskytování služeb, lhůta pro odstoupení od ní uplyne po 30 dnech od den uzavření smlouvy. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Zákazník informovat Poskytovatele služeb o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy do jasné prohlášení (například dopisem zaslaným poštou) na následující adresu: Meester Group Sp. z o. o., Wagrowska 2, 61-369 Poznaň nebo e-mailem na adresu shop@huzaro.com) s přiloženým formulářem pro odstoupení od smlouvy smlouva dostupná na webových stránkách www.huzaro.czV případě odstoupení od smlouvy ze smlouvy prodávající vrací zákazníkovi všechny přijaté platby, včetně náklady na dodání Zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z vámi zvolený způsob doručení jiný než nejlevnější standardní (způsob doručení nabízený prodávajícím), okamžitě a v každém případě v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Zákazník informoval Prodávajícímu o rozhodnutí uplatnit právo na odstoupení od této smlouvy. Platbu vám vrátíme stejnou platební metodou, které byly použity Zákazníkem v původní transakci, pokud Zákazník výslovně souhlasil s jiným řešením, v každém případě Klient V souvislosti s tímto vrácením nevznikají žádné poplatky. Prodávající si vyhrazuje právo zadržet platbu do doby obdržení Zboží nebo do doby poskytnutí mu důkazu o jeho návratu, v závislosti na tom, o jakou událost se jedná bude dříve. Zákazník je povinen zboží zaslat zpět nebo předat prodávajícímu zboží neprodleně zašlete na následující adresu: Meester Group Sp. z o. o. ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31a, 61-249 Poznań, a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy informoval prodávajícího o odstoupení od smlouvy smlouvy.
Zákazník (spotřebitel) nese pouze náklady na vrácení zboží prodávajícímu. Právo Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy je vyloučeno v následujících případech: Předmětem prodeje je neprefabrikovaný výrobek vyrobený dle specifikace spotřebitele nebo k uspokojení jeho individuálních potřeb potřeby a v dalších případech uvedených v článku 38 zákona ze dne 30. květen 2014 o právech spotřebitelů (Sbírka zákonů ze dne 24. června 2014 Vrácené zboží musí být kompletní a nesmí jevit žádné známky používání. a měl by mít originální, nepoškozený obal od výrobce. k vrácenému zboží musí být přiložen originální prodejní doklad a vyplněný a podepsaný formulář pro vrácení zboží. Kupující je povinen vrácené zboží řádně zajistěte, aby nedošlo k jeho poškození přeprava. Pokud je dodané zboží neúplné nebo vykazuje známky huzaro.cz si vyhrazuje právo užívat nemovitost nad rámec její běžné správy právo požadovat od Kupujícího náhradu škody, pokud povoleno platnými zákony.
XI. Postup pro podávání stížností
- Prodávající je povinen dodat objednateli věc bez vad přirozené nebo právnické.
- Prodávající odpovídá za jakoukoli vadu zboží, pokud je zjištěna před dva roky ode dne dodání Zboží Zákazníkovi (Spotřebiteli).
- Pokud má prodaná věc vadu, může kupující předložit prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy, pokud prodávající neprodleně a bez zbytečných obtíží pro kupujícího vyměnit vadnou věc za bez vad nebo vadu odstraňuje. Toto omezení neplatí, pokud zboží již bylo prodávajícím vyměněno nebo opraveno nesplnil povinnost vyměnit věc za bezvadnou, nebo odstranění vady.
- Kupující (spotřebitel) může místo toho, co navrhuje prodávající, požadovat odstranění vady, výměnu věci za bezvadnou nebo místo její výměny požadovat odstranění vady, pokud neuvede věc do souladu s uzavření smlouvy způsobem zvoleným kupujícím je nemožné nebo by vyžadovalo nadměrné náklady ve srovnání s metodou navrženou prodávající. Při posuzování nadměrných nákladů se bere v úvahu hodnota položky bez vad, druh a význam zjištěné vady a také zohledňuje s přihlédnutím k nepříjemnostem, kterým by kupující jinak byl vystaven spokojenost.
- Snížená cena by měla zůstat v poměru k ceně vyplývající z smlouva, v níž hodnota věci s vadou zůstává na hodnotě věci bez vad vady.
- Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je vada nepodstatná.
- Pokud má prodaná věc vadu, může kupující požadovat její výměnu bez vad nebo odstranění vady.
- Prodávající může odmítnout vyhovět žádosti kupujícího, pokud uvedení vadné věci do souladu se smlouvou způsobem zvoleným kupujícím kupující je nemožný nebo ve srovnání s druhým možným způsobem uvedení do souladu se smlouvou by vyžadovalo nadměrné náklady. Pokud je-li kupující podnikatel, může prodávající odmítnout výměnu věci za bez vad nebo odstranění vady, a to i v případě, že náklady na náhradu tento závazek přesáhne cenu prodané věci.
- Oznámení o vadném zboží by mělo obsahovat: jméno a příjmení Zákazník, typ zjištěného nedodržení předpisů a popis jeho podstaty spočívá, pokud je to možné, ve vyfocení reklamovaného zboží a nahlášení odpovídající žádost o uvedení zboží do stavu odpovídajícího smlouvě. Oznámení by mělo být provedeno zasláním e-mailu na následující adresu: e-mailem: shop@huzaro.com nebo písemně na adresu prodávajícího: Meester Group Sp. z o. Ó. ul. Wagrowska 2, 61-369 Poznaň.
- Zákazník, který uplatňuje záruční práva, je povinen náklady prodávajícího na doručení vadné věci na adresu prodávajícího: Meester Group Sp. z o. Ó. ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31a, 61-249, Poznaň.
- Prodávající odpoví na žádost Zákazníka neprodleně, nejpozději do než do 14 dnů. Odpověď na stížnost je zaslána na adresu adresu poskytnutou Zákazníkem nebo jiným způsobem poskytnutým Zákazníkem.
- V případě vadného zboží jsou nároky zákazníka uspokojeny zdarma v každé fázi reklamačního řízení.
- V případě stížností se použijí ustanovení zákona ze dne 23. dubna 1964. Občanský zákoník, zejména články 555 [1] – 576 (Záruka za vady).
- Prodávající vylučuje svou odpovědnost v rámci záruky v případě, že: kdy byla mezi podnikateli uzavřena kupní smlouva.
XII. Osobní údaje
- Správcem osobních údajů Uživatelů služeb (Zákazníků) je subjekt provozování internetového obchodu, který je poskytovatelem služeb (prodejcem).
- Osobní údaje Příjemce služby (Zákazníka) jsou zpracovávány Poskytovatelem služby v rámci v rozsahu nezbytném k dokončení objednávky, tj. ke zjištění, utváření obsahu, změna nebo ukončení právního vztahu mezi Příjemce služby (zákazník) u poskytovatele služby (prodejce).
- Poskytovatel služeb zajišťuje, aby osobní údaje Uživatelů služeb byly řádně zajištěné a objednávkové a registrační formuláře používané pro přenos těchto informací je chráněn bezpečnostním protokolem SSL, v důsledku toho je proces přenosu dat šifrován.
- Při zpracování osobních údajů Poskytovatel služeb (Prodávající) zajišťuje zabezpečení údajů osobní údaje Uživatelů služeb (Zákazníků) před jejich získáním a úpravou neoprávněné osoby.
- Po využití elektronicky poskytované služby Poskytovatel služeb může zpracovávat osobní údaje Uživatele služeb, které jsou: nezbytné k vypořádání služby a uplatnění nároků platby za používání služby, nezbytné pro reklamní a výzkumné účely trh a chování a preference uživatelů služeb s očekávanými výsledky tyto studie za účelem zlepšení kvality služeb poskytovaných Poskytovatel služeb, a to až po odstranění údajů identifikujících Příjemce služeb, nezbytné k objasnění okolností neoprávněného použití služby.
- Uživatel služby má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravování.
- Poskytovatel služeb je oprávněn zveřejnit osobní údaje Uživatelů služeb pouze subjektům oprávněným podle platných předpisů zákony.
XIII. Závěrečná ustanovení
Smlouvy uzavřené prostřednictvím Internetového obchodu jsou uzavírány v souladu se zákonem. Polsky a v polském jazyce. V záležitostech neupravených tímto dokumentem Na nařízení se vztahují následující ustanovení: – Zákon ze dne 23. dubna 1964 Občanský zákoník, – zákon o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014. -Zákon ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb elektronickými prostředky další relevantní ustanovení polského práva. Veškeré spory vzniklé mezi Poskytovatel služeb (prodávající) a příjemce služeb (zákazník), který je zároveň spotřebitel ve smyslu článku 22 zákona ze dne 23. dubna 1964, sbírky zákonů Občanskoprávní případy se předkládají příslušným soudům v souladu s ustanoveními zákona o 17. listopadu 1964. Občanský soudní řád. Veškeré spory vzniklé mezi Poskytovatelem služeb (Prodejcem) a Příjemcem služeb (Zákazníkem), který není zároveň spotřebitel ve smyslu článku 22 zákona ze dne 23. dubna Podle občanského zákoníku z roku 1964 lze předložit mediaci, pokud strana třetí, který je mediátorem nebo arbitrem, pomáhá dosáhnout dohody aniž by bylo nutné jinak zapojit systém soudnictví jsou předkládány soudu s jurisdikcí v místě sídla poskytovatele služeb (Prodávající). Tato nařízení jsou účinná od 25. prosince 2014. Příjemce služby (prodávající) si vyhrazuje právo na změnu ustanovení těchto předpisů a zároveň se zavazují zveřejnit jednotné znění Pravidel na webových stránkách internetového obchodu s uvedením datum účinnosti změn, jakož i zasláním jeho pozměněného obsahu na e-mailovou adresu uvedenou Uživateli Služeb, pro které byla smlouva uzavřena smlouva o poskytování elektronických služeb spočívající v provádění Účty v internetovém obchodě. Pokud nesouhlasíte s pozměněnými Obchodními podmínkami Uživatelé služeb mohou smlouvu vypovědět do 7 dnů od data doručení e-mailu. smlouva o poskytování služeb elektronickými prostředky s účinkem okamžité. Změny předpisů se vztahují jak na poskytovatele služeb (Prodávající) a Příjemci služeb (Zákazníci) do 3 dnů od okamžiku zveřejnění změn na webových stránkách internetového obchodu www.huzaro.czZměny Tato nařízení žádným způsobem neporuší práva Uživatelů služeb. používáním internetového obchodu www.huzaro.cz před datem nabytí účinnosti vliv změn, zejména neovlivní komplex a/nebo Příkazy přijaté k provedení jsou platné Obchodní podmínky platné v době zadání objednávky. Obsah těchto obchodních podmínek je k dispozici na webových stránkách: www.huzaro.czPředpisy naleznete zaznamenat, vyhledat a kdykoli reprodukovat vytištěním, uložení na vhodné médium nebo stažení ve formátu PDF a uložení do paměti počítače z webových stránek: www.huzaro.cz
XIV. Autorská práva
Prezentováno na webových stránkách internetového obchodu s elektronickou adresou http://www.huzaro.cz/ grafický design, fotografie, obsah a popisy zboží jsou majetkem internetového obchodu a nelze je upravovat, kopírováno a distribuováno bez souhlasu prodávajícího.
1. Názory v internetovém obchodě
- Zákazník internetového obchodu má možnost dobrovolně a bezplatně vydávání stanoviska k nákupům provedeným v internetovém obchodě.
- Po provedení nákupů v internetovém obchodě poskytuje prodávající údaje nutné vytvořit e-mailovou pozvánku pro společnost, která proces zpracovává průzkumy veřejného mínění.
- Názory může zasílat pouze zákazník, který již provedl nákup na Internetový obchod prodejce.
- Názory zaslané Zákazníkem jsou Prodejcem zveřejněny v Obchodě. Online a TrustMate.io vizitka.
- Zákazník nesmí poskytnutý názor použít k žádnému účelu. protiprávní.
- Recenzi lze odeslat pouze na produkty, které byly skutečně zakoupeny. Internetový obchod prodejce.
- Názor může být jeho autorem kdykoli smazán.
Podmínky akce až do výše 40 % 03.01.2024 - 31.01.2024, viz
Obchodní podmínky doprava zdarma 9. 11. 2024 - 11. 11. 2024, viz.
Obchodní podmínky doprava zdarma 30. 10. 2024 - 3. 11. 2024 viz
- I. Podmínky propagační akce „Dárková sada pro hráče“
- 1. Organizátor propagace
- 1.1 Pořadatelem propagační akce (dále jen „Akce“) je společnost Meester Group Sp. z o. o., ul. Wagrowska 2, 61-369 Poznaň, NIP: 7822769523, REGON: 368932069 Společnost má vlastní kapitál ve výši 1 000 000 PLN
- 2. Období propagace
- 2.1 Akce platí od [12. 12. 2023] do [13. 12. 2023] nebo do Dárková sada pro hráče, do vyprodání zásob.
- 3. Pravidla účasti
- 4. Zásady vrácení produktů
- 4.1 Pokud vrátíte jakýkoli produkt z vaší objednávky účastník, který splňuje podmínky pro účast v propagační akci, je povinen vrátit také další produkty ze sady. Hodnota sady je 659 PLN.
- 5. Závěrečná ustanovení
- 5.1 Pořadatel si vyhrazuje právo změnit podmínky propagační akce. důležité důvody, o kterých budou účastníci informováni na webových stránkách obchodu Internet.
- 5.2 V záležitostech neupravených těmito předpisy se použijí ustanovení mají ustanovení občanského zákoníku.
Linka pomoci je otevřena ve všední dny od 8:00 do 16:00.
Telefonní číslo: (+48) 61 635 05 40