Záruka

Můžete nakupovat s důvěrou – naše produkty jsou zaručeně té nejvyšší kvality. Pokud se vyskytne problém, pomůžeme vám ho vyřešit.

Záruka

Meester Group sp. z o. o. se sídlem na adrese ul. Wagrowska 2 (61-369) V Poznani poskytuje záruku majitel značek Mark Adler a Huzaro efektivní provoz produktů v souladu s technickými podmínkami a provozní podmínky popsané v jejich návodu k obsluze.

Záruka je časově omezená. Různé produkty a jejich komponenty se na ně vztahuje záruka v jiném rozsahu, jak je popsáno v níže uvedeném dokumentu, a doba platnosti.

Jakékoli vady nebo poškození produktu je nutné neprodleně nahlásit. jakmile jsou detekovány. Pokud výrobek dále nepoužívejte, zjištění jeho vady nebo poškození, protože to může vadu prohloubit nebo poškození a také představují hrozbu pro zdraví a dokonce i život Produkt musí být během procesu zajištěn. stížnost a poté postupujte podle pokynů výrobce nebo autorizované servisní středisko.

Záruka se nevztahuje na přirozené opotřebení výrobků způsobené provoz a poškození způsobené nesprávným použitím. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození, včetně trhlin a prasklin. způsobeno vinou uživatele. Záruka se také nevztahuje na blednutí a jiné vady tkaniny způsobené dlouhodobým vystavením slunečnímu záření solární energie, závady způsobené nesprávnou údržbou zařízení, např. praní při příliš vysoké teplotě, čištění silnými pracími prostředky, tepelné, elektrické a kapalné poškození a také vady a poškození vzniklé v důsledku neoprávněných úprav a modifikace.

Servis ani výrobce nenesou odpovědnost za žádné škody nebo ztráty vzniklé v důsledku nemožnost používat výrobek během jeho opravy.

Výrobky předkládané k reklamaci by měly být předem vyčištěny. K reklamaci se přijímají pouze výrobky balené v kartonových krabicích. obal (originální nebo náhradní).

Podrobnosti o záruce

1. Otočné židle (včetně kancelářských a herních židlí)

Společnost Meester Group sp. z o. o. poskytuje záruku na následující položky: herní židle a kancelářská židle, v níže uvedené lhůtě platnost:

4letá záruka:

  • pro kovovou konstrukci a rám židle

2letá záruka:

  • pro základnu, mechanismus nastavení opěradla a mechanismus sklonu

1letá záruka:

  • pro povlak, područky, látku, kolečka, zvedák (pohon) a LED osvětlení v RGB modelech - záruka se nevztahuje na mechanické poškození materiály.
  • pro všechny ostatní díly, s výjimkou dílů jiných značek než těch, které jsou uvedeny výše patřící společnosti Meester Group Sp. z o. o. (Huzaro, Mark Adler)

Výjimky ze záruky:

Tato záruka se nevztahuje na:

  • běžné opotřebení součástí, jako jsou kola, mechanismy, materiály, polštáře, rámy, podstavce, výtahy, pokud nejsou žádné vady materiální nebo technologické - tyto je nutné nahlásit ihned po jejich vzniku detekce;
  • úprava produktu ve vztahu k původnímu návrhu;
  • poškození vzniklé nedodržením návodu k obsluze;
  • poškození způsobené vystavením extrémním podmínkám, také klimatické podmínky nebo použití výrobku v takových podmínkách;
  • poškození závitových spojů.
  • mechanické poškození, jako jsou řezné rány, díry; odřeniny.
  • vrzání mechanismu židle v důsledku nesprávné údržby.

Údržba:

Pravidla údržby:

  • Kožená křesla a židle by neměly být umisťovány v blízkosti radiátorů a jiných zdroje tepla.
  • Doporučuje se pravidelně používat univerzální maziva ve spreji. údržba mechanismu židle.
  • Kůže potřebuje ochranu před škodlivými faktory, jako je: pot, vlasový maz, kosmetika, prach, domácí chemikálie nebo běžné suchost, proto by měla být péče o kůži prováděna se speciálními přípravky na péči, které vytvářejí ochranný povlak odolný vůči vodě a olejovité látky.

2. Psací stoly

Společnost Meester Group sp. z o. o. poskytuje záruku na následující položky: stoly, po dobu platnosti uvedenou níže:

4letá záruka:

  • na kovovém rámu stolu.

2letá záruka:

  • pro elektrické prvky rámu stolu (pokud je stůl má)

1letá záruka:

  • pro pracovní desku a její dýhu a všechny ostatní části, jako jsou úchytky pro sluchátka nebo držáky na nápoje.

Výjimky ze záruky:

Tato záruka se nevztahuje na:

  • běžné opotřebení prvků, jako je dýha desky stolu, rukojeť sluchátka, držák na nápoje, pokud se nevyskytují žádné vady materiálu nebo technologické – tyto je nutné nahlásit ihned po jejich zjištění;
  • úprava produktu ve vztahu k původnímu návrhu;
  • poškození vzniklé nedodržením návodu k obsluze;
  • poškození způsobené vystavením extrémním podmínkám, také klimatické podmínky nebo použití výrobku v takových podmínkách;
  • poškození závitových spojů.
  • mechanické poškození, jako jsou řezné rány, díry; odřeniny.

Údržba:

Pravidla údržby:

  • Pracovní stoly by neměly být umístěny v blízkosti radiátorů nebo jiných zdrojů tepla.
  • pracovní desku je třeba pravidelně čistit vlhkým hadříkem

3. Příslušenství

Společnost Meester Group sp. z o. o. poskytuje záruku na své příslušenství. nabídky během níže uvedené doby platnosti:

2letá záruka:

  • pro herní podložky a podložky
  • pro herní myši a klávesnice
  • pro herní sluchátka
  • pro držáky televizorů a monitorů
  • na ramínka a stojany

Výjimky ze záruky:

Tato záruka se nevztahuje na:

  • běžné opotřebení součástí, pokud se nevyskytují žádné vady materiálu nebo technologické – tyto je nutné nahlásit ihned po jejich zjištění;
  • úprava produktu ve vztahu k původnímu návrhu;
  • poškození vzniklé nedodržením návodu k obsluze;
  • poškození způsobené vystavením extrémním podmínkám, také klimatické podmínky nebo použití výrobku v takových podmínkách;
  • mechanické poškození, jako jsou řezné rány, propíchnutí, nárazy atd.
  • poškození úchytů, ramínek a desek v důsledku nedodržení přiložených montážní návod k výrobku;

Údržba:

Pravidla údržby:

  • příslušenství by nemělo být umístěno v blízkosti radiátorů a jiných zdrojů tepla
  • podložky a rohože by neměly být vystaveny přímému slunečnímu záření sluneční světlo
  • příslušenství by mělo být pravidelně otíráno vlhkým hadříkem

4. Taburety

Společnost Meester Group sp. z o. o. poskytuje záruku na následující položky: herní židli v níže uvedené době platnosti:

2letá záruka:

  • na obálce

Výjimky ze záruky:

Tato záruka se nevztahuje na:

  • Výplň pufu, protože granulát je vyměnitelný prvek, který by měl být dokončete sami, dle vlastního uvážení,
  • závady, které nebyly nahlášeny ihned po zjištění a které se zhoršily pokračujícím používáním
  • upravte si produkt sami
  • poškození vzniklé nedodržením návodu k obsluze;
  • poškození způsobené vystavením extrémním podmínkám, také klimatické podmínky nebo použití výrobku v takových podmínkách;
  • mechanické poškození, jako jsou řezné rány, díry; odřeniny.

Ztráta záruky:

Záruční práva zanikají v následujících případech:

  • záruční doba vyprší
  • provádění oprav a/nebo úprav mimo autorizovaná servisní střediska Obchodní zástupci skupiny Meester
  • nedodržování doporučení pro správný provoz a údržba
  • používání vadného nebo poškozeného produktu, což může vést k k jeho dalšímu poškození, jakož i k újmě na zdraví uživatele.

Další ustanovení:

S výjimkou případů uvedených v této záruce, Meester Group, její zaměstnanci a autorizovaní prodejci nenesou odpovědnost za jakoukoli ztrátu nebo poškození (včetně náhodných nebo následných ztrát nebo poškození, nebo způsobeno nedbalostí či opomenutím uživatele). Jakékoli Reklamace vyplývající z této záruky by měly být uplatňovány autorizovaný prodejce. Pro zpracování reklamace je vyžadován doklad o koupi: číslo účtenky nebo faktury nebo číslo objednávky v obchodě.
Reklamace uplatněné mimo zemi nákupu mohou být poplatné a další omezení. Záruční doba a podrobná ustanovení se mohou lišit. se může v jednotlivých zemích lišit. Tato záruka nevylučuje ani neomezuje ani nepozastavuje práva kupujícího vyplývající z ustanovení o záruka na vady prodaného zboží.