Záruka
Meester Group sp. z o. o. se sídlem na adrese ul. Wagrowska 2 (61-369)
V Poznani poskytuje záruku majitel značek Mark Adler a Huzaro
efektivní provoz produktů v souladu s technickými podmínkami a
provozní podmínky popsané v jejich návodu k obsluze.
Záruka je časově omezená. Různé produkty a jejich komponenty
se na ně vztahuje záruka v jiném rozsahu, jak je popsáno v níže uvedeném dokumentu, a
doba platnosti.
Jakékoli vady nebo poškození produktu je nutné neprodleně nahlásit.
jakmile jsou detekovány. Pokud výrobek dále nepoužívejte,
zjištění jeho vady nebo poškození, protože to může vadu prohloubit nebo
poškození a také představují hrozbu pro zdraví a dokonce i život
Produkt musí být během procesu zajištěn.
stížnost a poté postupujte podle pokynů výrobce nebo
autorizované servisní středisko.
Záruka se nevztahuje na přirozené opotřebení výrobků způsobené
provoz a poškození způsobené nesprávným použitím.
Záruka se nevztahuje na mechanické poškození, včetně trhlin a prasklin.
způsobeno vinou uživatele. Záruka se také nevztahuje na blednutí a
jiné vady tkaniny způsobené dlouhodobým vystavením slunečnímu záření
solární energie, závady způsobené nesprávnou údržbou zařízení, např.
praní při příliš vysoké teplotě, čištění silnými pracími prostředky,
tepelné, elektrické a kapalné poškození a
také vady a poškození vzniklé v důsledku neoprávněných úprav a
modifikace.
Servis ani výrobce nenesou odpovědnost za žádné škody nebo ztráty vzniklé v důsledku nemožnost používat výrobek během jeho opravy.
Výrobky předkládané k reklamaci by měly být předem vyčištěny. K reklamaci se přijímají pouze výrobky balené v kartonových krabicích. obal (originální nebo náhradní).
Podrobnosti o záruce
1. Otočné židle (včetně kancelářských a herních židlí)
Společnost Meester Group sp. z o. o. poskytuje záruku na následující položky: herní židle a kancelářská židle, v níže uvedené lhůtě platnost:
4letá záruka:
- pro kovovou konstrukci a rám židle
2letá záruka:
- pro základnu, mechanismus nastavení opěradla a mechanismus sklonu
1letá záruka:
- pro povlak, područky, látku, kolečka, zvedák (pohon) a LED osvětlení v RGB modelech - záruka se nevztahuje na mechanické poškození materiály.
- pro všechny ostatní díly, s výjimkou dílů jiných značek než těch, které jsou uvedeny výše patřící společnosti Meester Group Sp. z o. o. (Huzaro, Mark Adler)
Výjimky ze záruky:
Tato záruka se nevztahuje na:
- běžné opotřebení součástí, jako jsou kola, mechanismy, materiály, polštáře, rámy, podstavce, výtahy, pokud nejsou žádné vady materiální nebo technologické - tyto je nutné nahlásit ihned po jejich vzniku detekce;
- úprava produktu ve vztahu k původnímu návrhu;
- poškození vzniklé nedodržením návodu k obsluze;
- poškození způsobené vystavením extrémním podmínkám, také klimatické podmínky nebo použití výrobku v takových podmínkách;
- poškození závitových spojů.
- mechanické poškození, jako jsou řezné rány, díry; odřeniny.
- vrzání mechanismu židle v důsledku nesprávné údržby.
Údržba:
Pravidla údržby:
- Kožená křesla a židle by neměly být umisťovány v blízkosti radiátorů a jiných zdroje tepla.
- Doporučuje se pravidelně používat univerzální maziva ve spreji. údržba mechanismu židle.
- Kůže potřebuje ochranu před škodlivými faktory, jako je: pot, vlasový maz, kosmetika, prach, domácí chemikálie nebo běžné suchost, proto by měla být péče o kůži prováděna se speciálními přípravky na péči, které vytvářejí ochranný povlak odolný vůči vodě a olejovité látky.
2. Psací stoly
Společnost Meester Group sp. z o. o. poskytuje záruku na následující položky: stoly, po dobu platnosti uvedenou níže:
4letá záruka:
- na kovovém rámu stolu.
2letá záruka:
- pro elektrické prvky rámu stolu (pokud je stůl má)
1letá záruka:
- pro pracovní desku a její dýhu a všechny ostatní části, jako jsou úchytky pro sluchátka nebo držáky na nápoje.
Výjimky ze záruky:
Tato záruka se nevztahuje na:
- běžné opotřebení prvků, jako je dýha desky stolu, rukojeť sluchátka, držák na nápoje, pokud se nevyskytují žádné vady materiálu nebo technologické – tyto je nutné nahlásit ihned po jejich zjištění;
- úprava produktu ve vztahu k původnímu návrhu;
- poškození vzniklé nedodržením návodu k obsluze;
- poškození způsobené vystavením extrémním podmínkám, také klimatické podmínky nebo použití výrobku v takových podmínkách;
- poškození závitových spojů.
- mechanické poškození, jako jsou řezné rány, díry; odřeniny.
Údržba:
Pravidla údržby:
- Pracovní stoly by neměly být umístěny v blízkosti radiátorů nebo jiných zdrojů tepla.
- pracovní desku je třeba pravidelně čistit vlhkým hadříkem
3. Příslušenství
Společnost Meester Group sp. z o. o. poskytuje záruku na své příslušenství. nabídky během níže uvedené doby platnosti:
2letá záruka:
- pro herní podložky a podložky
- pro herní myši a klávesnice
- pro herní sluchátka
- pro držáky televizorů a monitorů
- na ramínka a stojany
Výjimky ze záruky:
Tato záruka se nevztahuje na:
- běžné opotřebení součástí, pokud se nevyskytují žádné vady materiálu nebo technologické – tyto je nutné nahlásit ihned po jejich zjištění;
- úprava produktu ve vztahu k původnímu návrhu;
- poškození vzniklé nedodržením návodu k obsluze;
- poškození způsobené vystavením extrémním podmínkám, také klimatické podmínky nebo použití výrobku v takových podmínkách;
- mechanické poškození, jako jsou řezné rány, propíchnutí, nárazy atd.
- poškození úchytů, ramínek a desek v důsledku nedodržení přiložených montážní návod k výrobku;
Údržba:
Pravidla údržby:
- příslušenství by nemělo být umístěno v blízkosti radiátorů a jiných zdrojů tepla
- podložky a rohože by neměly být vystaveny přímému slunečnímu záření sluneční světlo
- příslušenství by mělo být pravidelně otíráno vlhkým hadříkem
4. Taburety
Společnost Meester Group sp. z o. o. poskytuje záruku na následující položky: herní židli v níže uvedené době platnosti:
2letá záruka:
- na obálce
Výjimky ze záruky:
Tato záruka se nevztahuje na:
- Výplň pufu, protože granulát je vyměnitelný prvek, který by měl být dokončete sami, dle vlastního uvážení,
- závady, které nebyly nahlášeny ihned po zjištění a které se zhoršily pokračujícím používáním
- upravte si produkt sami
- poškození vzniklé nedodržením návodu k obsluze;
- poškození způsobené vystavením extrémním podmínkám, také klimatické podmínky nebo použití výrobku v takových podmínkách;
- mechanické poškození, jako jsou řezné rány, díry; odřeniny.
Ztráta záruky:
Záruční práva zanikají v následujících případech:
- záruční doba vyprší
- provádění oprav a/nebo úprav mimo autorizovaná servisní střediska Obchodní zástupci skupiny Meester
- nedodržování doporučení pro správný provoz a údržba
- používání vadného nebo poškozeného produktu, což může vést k k jeho dalšímu poškození, jakož i k újmě na zdraví uživatele.
Další ustanovení:
S výjimkou případů uvedených v této záruce, Meester Group, její
zaměstnanci a autorizovaní prodejci nenesou odpovědnost za
jakoukoli ztrátu nebo poškození (včetně náhodných nebo následných ztrát nebo poškození,
nebo způsobeno nedbalostí či opomenutím uživatele). Jakékoli
Reklamace vyplývající z této záruky by měly být uplatňovány
autorizovaný prodejce. Pro zpracování reklamace
je vyžadován doklad o koupi: číslo účtenky nebo faktury nebo číslo objednávky
v obchodě.
Reklamace uplatněné mimo zemi nákupu mohou být poplatné a
další omezení. Záruční doba a podrobná ustanovení se mohou lišit.
se může v jednotlivých zemích lišit. Tato záruka nevylučuje ani
neomezuje ani nepozastavuje práva kupujícího vyplývající z ustanovení o
záruka na vady prodaného zboží.