Reklamace

Něco se pokazilo? Nebojte se – nahlaste nám problém a my se postaráme o zbytek.

JAK REKLAMOVAT PRODUKT?

1. Vyplňte formulář stížnosti

Vyplňte prosím všechny potřebné informace, abychom mohli vaši žádost zpracovat.

2. Zašlete nám formulář:

V reakci na vaši zprávu obdržíte e-mail s potvrzením, že jsme ji obdrželi. Uschovejte si jej pro budoucí použití.

3. Počkejte na naši odpověď:

Co nejdříve vás budeme kontaktovat a dáme vám pokyny, jak postupovat. Produkt nemusíte vracet. Najdeme pro vás nejvhodnější řešení.

Postup pro podání stížností

  • Prodávající odpovídá zákazníkovi, pokud prodaná věc má fyzická nebo právní vada (záruka) podle § 556 a násl. Občanský zákoník (Sbírka zákonů 1964, č. 16, položka 93)
  • Meester Group sp. z o. o. se sídlem na adrese ul. Wagrowska 2 (61-369) v Poznani, majitel značek Mark Adler, Huzaro, Vertenz, Athler, Tulano a Gregman zaručují správný provoz svých produktů. v souladu s technickými a provozními podmínkami popsanými v jejich návod k obsluze.
  • Záruka je časově omezená. Různé produkty a jejich komponenty se vztahuje záruka v různém rozsahu, jak je popsáno v níže uvedeném dokumentu a doba platnosti. Podrobná záruka a její výjimky jsou popsány na našich webových stránkách v záložce „Záruka“.
  • Záruka se nevztahuje na přirozené opotřebení výrobků způsobené provoz a poškození způsobené nesprávným použití. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození, včetně trhliny, praskliny způsobené uživatelem. Záruka se nevztahuje na také blednutí a další vady tkaniny způsobené dlouhodobým vystavení slunečnímu záření, závady způsobené nesprávným údržba zařízení, např. praní při příliš vysoké teplotě, čištění silnými čisticími prostředky, termálními, elektrickými a způsobené kontaktem s kapalinami, jakož i vady a poškození způsobená v důsledku neoprávněných změn a úprav.
  • Jakékoli vady nebo poškození produktu je nutné neprodleně nahlásit. jakmile jsou detekovány. Pokud produkt dále nepoužíváte, zjištění jeho vady nebo poškození, protože to může vadu prohloubit nebo poškození a také představují hrozbu pro zdraví a dokonce i život Produkt musí být během procesu zajištěn. stížnost a poté postupujte podle pokynů výrobce nebo autorizované servisní středisko.
  • Reklamace na odstranění vady nebo výměnu prodané věci bez vad podléhá promlčecí lhůtě jednoho roku ode dne jejich zjištění vady. Pokud je Zákazník spotřebitelem ve smyslu článku 22(1) Zákona o 23. dubna 1964 občanského zákoníku promlčecí lhůta nemůže běžet skončí před uplynutím lhůty uvedené v první větě.
  • Pro řádné ověření platnosti prosím vyplňte potřebné údaje v přihlášce: jméno a informace o jménu/názvu společnosti ve formuláři, ať už očekáváte oprava/výměna produktu/snížení ceny/vrácení peněz, číslo účtu pro pro provedení případného převodu finančních prostředků), telefon, e-mail, číslo doklad/fakta - v případě nákupů uskutečněných od jiného prodejce než Společnost Meestergroup Sp. Z o. o. by měla přiložit tento doklad ve formátu pdf nebo jgp, popis vady - včetně okolností jejího vzniku a pozorování, datum výskyt závady, fotografie/videozáznam poškození.
  • Stížnosti vyplývající z porušení zákonem garantovaných práv Zákazníka, nebo podle těchto předpisů, prosím předložte:
    Podle Vyplnění online formuláře pro stížnost LINK

Zasláním produktu vlastními silami přímo našemu servisnímu oddělení na adresu Adresa: Meester Group Sp. z o. Ó. ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31a, 61-249, Poznaň, prosím přiložte:

  • formulář pro stížnost k dispozici zde
  • informace ve formuláři, zda očekáváte opravu/výměnu produktu /snížení ceny/ vrácení peněz.

Při výběru mezi výše uvedenými požadavky mějte na paměti následující: pravidla:

  • Nemůžete požadovat odstoupení od smlouvy, pokud je vada nevýznamná
  • při žádosti o snížení ceny byste měli uvést částku, o kterou má být cena snížena být snížen
  • můžete požadovat odstoupení od smlouvy nebo slevu z ceny, pokud prodávající zboží vymění okamžitě a bez zbytečných nepříjemností pro kupujícího vadný výrobek za bezvadný nebo odstranit vadu. Toto omezení se nevztahuje platí, pokud již byla položka vyměněna nebo opravena společností prodávající nebo prodejce nesplnil povinnost vyměnit věc být bez vad nebo aby byla vada odstraněna.
  1. Prodávající odpoví na žádost Zákazníka neprodleně, nejpozději do než do 14 dnů. Odpověď na stížnost je zaslána na adresu e-mailová adresa poskytnutá zákazníkem - v závislosti na způsobu podání stížnosti. Je třeba si uvědomit, že odpověď na stížnost je potvrdit nebo vyvrátit jeho platnost. To však neznamená že v této lhůtě musí být zboží uvedeno do stavu shody smlouvy. Zároveň si prodávající vyhrazuje právo změnit způsob řešení stížnosti, pokud se podle jeho názoru navrhovaný ze strany kupujícího je nemožné nebo vyžaduje nadměrné náklady.
  2. Zásilky zaslané na dobírku prodávající nepřijímá.
  3. Servis ani výrobce nenesou odpovědnost za žádné škody nebo ztráty vzniklé v důsledku nemožnost používat výrobek během jeho opravy.
  4. Výrobky předkládané k reklamaci by měly být předem vyčištěny. K reklamaci se přijímají pouze výrobky balené v kartonových krabicích. obal (originální nebo náhradní).
  5. Aby bylo možné zboží vrátit, musí být rozmontované (to platí pro produkty, které (podléhají montáži), zabalte způsobem, který chrání před možným poškození během přepravy. Na zásilku by měla být nalepena nálepka s se slovem STÍŽNOST.
  6. Pokud bude reklamace uznána, výrobek bude opraven námi nebo nahrazen plnohodnotným, a pokud to již není možné – vyměníme za jiný (po předchozí dohodě s kupujícím), nebo vrátíme peníze. Informace obdržíte e-mailem z adresy sklep@huzaro.pl.
  7. Veškeré zboží nabízené v Obchodě je určeno pro domácí použití. Reklamace týkající se zboží používaného pro komerční účely mohou být odmítnuto výrobcem – pokud vada zboží vyplývá z intenzivní používání v jiných podmínkách než doma. Navíc kvůli elektronické prezentace, barvy zobrazené na fotografiích se mohou lišit se může mírně lišit od skutečné barvy. Snažíme se však... Vynakládáme veškeré úsilí, abychom zajistili, že fotografie na webových stránkách přesně odpovídají vzhledu zboží. Mějte však na paměti, že to může ovlivnit nastavení jednotlivých monitorů. věci trochu komplikují a v tomto ohledu se nejedná o vadu výrobku.
  8. Záruční práva zanikají v následujících případech:
    • záruční doba vyprší
    • provádění oprav a/nebo úprav mimo rámec služby autorizovaných prodejců skupiny Meester
    • nedodržování doporučení pro správný provoz a údržba
    • používání vadného nebo poškozeného produktu, který může vést k dalšímu poškození a újmě na zdraví uživatel.

S výjimkou případů uvedených v této záruce, Meester Group, její zaměstnanci a autorizovaní prodejci nenesou odpovědnost za jakoukoli ztrátu nebo poškození (včetně náhodných nebo následných ztrát nebo poškození, nebo způsobeno nedbalostí či opomenutím uživatele). Jakékoli Reklamace vyplývající z této záruky by měly být uplatňovány autorizovaný prodejce. Pro zpracování reklamace je vyžadován doklad o koupi: číslo účtenky nebo faktury nebo číslo objednávky v obchodě.
Reklamace uplatněné mimo zemi nákupu se mohou týkat poplatky a další omezení. Záruční doba a podrobné informace ustanovení se mohou v jednotlivých zemích lišit. Tato záruka se nevztahuje vylučuje, neomezuje ani nepozastavuje práva kupujícího vyplývající z ustanovení o záruce za vady prodaného zboží.